Ukończyłam pedagogikę specjalną o specjalności edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz pedagogikę wczesnoszkolną. Rozwinęłam swój warsztat pracy kształcąc się na kierunku logopedia. Efektywnie łączę pracę z dziećmi ze swoją pasją do rysunku, sztuki, plastyki.
Absolwentka studium wychowania przedszkolnego. Osoba o wielkim sercu i serdeczności. W wolnym czasie uwielbia kreatywne zabawy ze swoimi wnuczkami.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym ukończyłam pedagogikę ze specjalizacjami z poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej oraz terapii pedagogicznej. W trakcie studiów miałam okazję zdobywać praktyczną wiedzę nie tylko w przedszkolach ale również w poradni rodzinnej. Jako pedagog ważne jest dla mnie rozumienie potrzeb swoich podopiecznych, pomaganie im w pokonywaniu trudności oraz wspieranie w harmonijnym rozwoju. Chcę dawać dzieciom radość, poczucie akceptacji i zaufania. W wolnych chwilach lubię czytać książki i gotować oraz spotykać się z bliskimi.
Współpracuję z Publiczny Przedszkolem Omnibus od 2019 roku. Praca na stanowisku, daje mi dużo satysfakcji, ponieważ wiąże się z wieloma wyzwaniami 😉 Wolny czas chętnie spędzam na dwóch kółkach a w razie niepogody sięgam po maszynę do szycia 😉 Lubie otaczać się inspirującymi ludźmi o oryginalnym poczuciu humoru 😉
Moją pasją jest człowiek i wszystko co z nim związane.
Jestem miłą i ciepłą osobą lubiącą pracę z dziećmi. Wolne chwile spędzam na spacerach i spontanicznych wypadach za miasto.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunek Logopedia ogólna i kliniczna oraz Uniwersytetu Medycznego kierunek Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną. Ukończyłam również studia na Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki.
Stale doskonalę swój warsztat pracy. Ukończyłam szkolenia logopedyczne: „Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia”, „Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż”, „Terapia sygmatyzmu międzyzębowego”, „Terapia sygmatyzmu bocznego”, „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”, Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa”, „Logorytmika w teorii i praktyce”, „Guguhopla- od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego. Program autorski.„Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej” cz.I oraz inne.